søndag 26. april 2009

Forrige uke

Hele uken har jeg vært hjemme alene, mens matmor har vært på jobb. Det går i grunnen greit for jeg vet jo at hun kommer igjen. Vi trener litt hver dag med klikker - da får jeg masse godbiter :o)
Mandag 22.4 skulle vi til dyrlegen og få vaksine, men først fikk jeg gå tur i Tennebekk med Liv, Kito, og Twist. Jammen kom ikke Mette, Hedda og Pia også. Vi traff også mange andre hunder der og hadde det kjempegøy! Dyrlegen var en snill dame, og hun sa at alt var ok.
Tirsdag var vi først på tur med Elin og Didra. Etterpå dro vi på Varden der det var agilitytrening og masse folk. Jeg fikk løpe gjennom røret - kjempegøy !
Onsdag dro vi ut på Sotra. Der har de noe som heter babyagility. Vi lærer å følge eierne våre og ikke bry oss om at det er andre hunder der. Fikk løpe gjennom røret der også :o)
Fredag dro vi i Tennebekk igjen og traff Liv m/Kito og Twist, Kate m/Lea. Inne i skogen traff vi også Atle og Delta. Delta lekte jeg masse med og matmor filmet mens Atle tok bilde.

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hei Trude skal si du er blitt flink til å blogge. Jeg ligger en god del etter. Kjempe artig å lese.Kos og klem

    SvarSlett
  2. Grattis med blogg! Her skal vi følge med vet du!

    Cecilie, Aiko og Ally

    SvarSlett