fredag 10. april 2009

En liten oppdatering

Hei alle sammen, nå er det jammen på tide med en liten oppdatering. Har hatt det så fryktelig travelt. Hele uken før påske var jeg med matmor på jobb. Noen dager etter jobb var vi i Tennebekk hvor vi traff Liv, Kito og Twist. De er kjempegreie å leke med. Ellers har vi trent litt. Hvis jeg gjør det matmor vil, så klikker hun og da vet jeg at jeg får en godbit - det er gøy!
I dag har det vært en ekstra travel dag. Matmor har fri så da kan vi gjøre masse sammen. Først måtte jeg opp på bordet. Matmor skulle sjekke at alt var i orden og børste meg. Det liker jeg ikke helt enda - så det må vi øve mere på.

Ettepå fant matmor frem en lang blå dings som hun kalte rør. Det måtte jeg løpe igjennom - knallgøy - fikk jo godbit og matmor ble kjempeglad.



Bare se hvor flink jeg er :o)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hei Trude Nå er det snart på tide med ny tur. Ønsker dere alle en god påske videre. Skal være uofesiell på Varden på mandag hvis du vil ta en tur.

    SvarSlett