søndag 29. mars 2009

Travle dager

Jammen har det vært travelt de siste dagene. Matmor tar meg med alle steder. Onsdag var vi på Varden (der skal jeg trene Agility når jeg blir stor) og fikk hilse på mange hunder. Torsdag fikk jeg være med på dyrebutikken på Vestkanten og fikk lov til å velge en kjempegøy pipeleke. Etterpå måtte jeg vente litt i bilen mens matmor handlet, men det gjorde ingenting - bare sov litt jeg.... Senere på dagen gikk vi ned til Olsvik skole, og der var det mange hunder og mennesker å hilse på. Kjempegøy :o)
Fredag fikk jeg være med der som matmor jobber. Masse snille mennesker å hilse på og etterpå sov jeg masse. Gjorde ingenting at matmor måtte gå fra meg av og til - hun kommer jo tilbake.
Lørdag var vi først på en liten tur. Her tok de bilder av meg.

Senere fikk jeg besøk av Didra og hennes eiere. Det var også gøy!

Hilsen Chaos
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar