tirsdag 24. mars 2009

Endelig hjemme :o)

Nå er jeg endelig kommet hjem. Det var en fryktelig lang biltur, men det gikk ganske greit. Var litt kvalm i starten, men siden jeg fikk ligge i matmors fang, klarte jeg til slutt å sove litt. Fikk noen tissepauser underveis og jammen var det noen å hilse på også.



Savner mammaen min litt, men det går ganske greit. Matmor hadde laget en seng til meg ved siden av hennes - så jeg sov trygt og godt hele natten.

Matmor tar meg ofte ut og hun blir veldig glad når jeg går på do ute. Det må jeg gjøre oftere...
Ellers hvis jeg har det fryktelig travelt og matmor ikke følger med, har hun heldigvis lagt ut noen aviser, og da går jeg på do der.

Stor klem fra Chaos


Hm - samme mat her også :o)
namnam...

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hei Trude

    Gratulerer så mye med lille gutten, han kommer til å bli en fin agilityhund. Gleder meg til å få hilse på.
    Klem fra Liv,Kito og Twist

    SvarSlett
  2. Nei så stilig, har du fått blogg. Det blir artig:) Lykke til med nye ag håpet.

    SvarSlett