torsdag 21. mai 2009

Tiden flyr :o)

Hei igjen. Ja nå er det lenge siden sist. Matmor er ikke så veldig flink til å "blogge". "Har ikke tid" er en unnskyldning en annen er "har ingen fine bilder". Bare tull alt sammen, men her kommer i hvert fall en liten oppdatering. Har fått mange nye venner som jeg treffer ofte. Noen bilder og filmer ser dere lenger nede. Shico er en Siberian Husky valp på 8 mnd, Bella er en gul flatcoated retriever (tro hun er 4 år) og Tara er en Leonberger på 3 år. Tara er naboen min. Vi har funnet ut at gaten vår burde hete hundegaten. Her bor det foruten meg og Tara også en Rottweiler valp - 6 mnd, en Japansk Spisshund 6 mnd, en Dvergpuddel, en Cocker spaniel og en Beagle. Alle er snille med meg
Ellers har vært på valpekurs. Ingen bilder derfra, men det er kjempegøy. Får trene masse og lærer stadig nye ting. Matmor sier jeg er flink.


Stor klem fra Chaos.

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en toppers gate dere bor i, Mia er kjempemisunnelig.... Har sittet forventningsfult og ventet på hannhund hele løpetiden hun, uten et eneste besøk.

    SvarSlett
  2. Der fant jeg deg også på nett. Stkker innom senere og ser på sjamøren fra tid til annen

    SvarSlett
  3. fin blogg trude. chaos er nydelig:) snakkes på trening. lene laban og lux

    SvarSlett